fredag 21. august 2009

Hei!

I likhet med Hilde fra Mosjøen trodde jeg at jeg gjorde noe feil - helt til jeg skjønte at ingen faktisk har benyttet seg av bloggen...... Det ligger jo ikke menneskers natur å være den første, så jeg avventet litt - så tusen takk, Hilde - nå er vi i gang!

Jeg håper ballen begynner å rulle nå, og at mange etterhvert bruker bloggen for erfarings-utveksling, inspirasjon og for at vi på sikt skal få en team-følelse selv om vi er aktive i forskjellige deler av landet.

For min egen del har jeg bestemt meg for å satse på Interiørglede-kurs i Oslo. Nå begynner alle bitene å falle på plass, og de første kursene blir avholdt fra medio september. Jeg har vært heldig med flott lokale, og håper planen min mht generering av kursdeltakere vil fungere.

Hvis vi klarer å være positive der andre er negative, og se etter løsninger der andre ser problemer, kommer vi som vil til å klare å gjennomføre kurs så ofte som det passer hver enkelt. Det viktigste er å komme i gang, være seg selv og lære underveis!

Jeg ønsker alle en god Interiørglede-høst, og håper å treffe flere av dere på Bli ny m/ Astri Thomas-arrangementet!!!

Hilde (fra Bøler)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar