mandag 2. november 2009

Høsthilsen

Hei igjen.
Jeg har ikke fått gjort så veldig mye praktisk ifht å lage kollager og diverse til kurs, men har lest og lest, i ledige stunder.
Vi har hatt endel hosting og harking hos oss, i disse høst tider, så energien har nok gått mest til å holde seg på jobb og ta seg av familien.
Men dette surrer oppi hodet mitt hele dage, så jeg har absolutt lyst å få dette til. Innser bare at jeg må bruke litt tid på det.
Jeg merker at kurset har gitt meg innsikt og ideer som jeg tidligere ikke hadde og ikke minst selvtillit (ja jøss, Hanne; dette kan du jo mye om... hihi) , og som jeg får god nytte av i jobben min, som selger i Fagflis. Hvis dere har lyst, kan dere gå inn på hjemmesiden vår (www.fagflis.no) og klikke dere videre inn på "leverandører" Her er det mye flott og se.
Jeg har også fått kjempepositiv tilbakemelding av venner og kjente. De sitter nesten å venter på at jeg skal sette igang. De synes dette er kjempespennende.

Marita: så flink du har vert, skjønner du har jobbet mye med stoffet. Veldig imponerende. Jeg er helt overbevist om at du kommer til å bli en flott kursleder, med ditt rolige vinnende vesen, og for ikke å snakke om all kunskapen du sitter med. Jeg sliter litt med navn på firmaet selv, så her kan jeg ikke hjelpe deg. Tenkte at jeg må finne noe kort og informativt.

til neste gang.
Ha en flott og inspirerende høst videre

Hanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar