tirsdag 2. februar 2010

Ny inspirasjon!

Takk for sist til de jeg møtte på NIS kick-off på lørdag! Takk til Vigdis som satte det igang. Vi er nok en treg masse og holde tak i, men håper vi alle kan bidra litt til å dra hverandre med, og at vi lager et felleskap her inne på bloggen, og på Facebookgruppen.
Vi hadde også et godt innlegg av Tove A. Åsmul, som er en aktiv veileder. Tror det er viktig at vi utveksler litt erfaring med hverandre. Vi kan jo være litt "ensomme" på hver vår kant når det gjelder det å holde kurs, og å komme igang.
Håper at jeg treffer flere her etterhvert. Jeg holder på med litt forarbeid for å sette igang å markesføre kurs selv, og hadde selvsagt satt stor pris på å høre erfaringer fra andre.
Så jeg sender herved ut en oppfordring til dere alle!
Jeg driver nettbutikken Landcharm, og har også en egen blogg. (link fra butikken)
(mine bilder brukes kun etter tillatelse)
Så da sees vi vel her inne snart da, så ønsker jeg en god uke til alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar