mandag 21. september 2009

Tjollahopp:)
I dag var det meningen at jeg skulle starte nytt kurs, men den gang ei...Bare èn påmelding denne gangen gitt. Har markedsført meg sammen med et kurssenter i Hønefoss og jeg har tro på at det er en bra ting. Har vært litt slappere enn ellers til å gjøre noe selv av diverse årsaker. Men jeg vet at når jeg setter alle kluter til med oppslag, prater masse om det rundtomkring osv..da skjer det ting!

Neste kurs blir i okt/nov, og da med et annet kurssenter på Hadeland. Her har vi gjort en liten vri:) nemlig å putte på en 5. kveld med enkel møbelomtrekking! Har tro på at det slår an, passer også veldig godt inn i Interiørglede-konseptet. Til da har jeg gjort ting jeg vet jeg må gjøre for å få det til!

Gleder meg til å høre fra dere andre:)
Ha en glitrende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar